aul. Piłsudskiego 20
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Dzień rozpoczynasz od sprawdzenia nowinek na fejsie, insta i tiktoczku? Wiesz kiedy jest najlepszy czas, by stworzyć własnego RTM-a i wyczuwasz instynktownie, kiedy trend przestaje być trendy? Potrafisz godzinami dyskutować o tym, która marka ma najbardziej interesujący profil na SM, a która ewidentnie działa jak internetowy boomer? Prowadziłeś/aś już w swoim życiu konto szkolnego samorządu, amatorskiego zespołu tanecznego i swojego kotka? Jeżeli na choć jedno z tych pytań odpowiedziałeś/aś twierdząco - chodź do nas i wejdź na wyższy level bycia Social Media Ninja!
To kurs dla osób żyjących niekiedy bardziej online niż offline i niewyobrażających sobie pracy bez możliwości aktywnego działania na socialach. Jeżeli rączka aż świerzbi Cię, by codziennie zrobić nową fotę na stories, a pomysły na tiktoki mnożą się w Twojej głowie jak ilość fotek w kolorowych liściach jesienią, prawdopodobnie odnajdziesz się na tym kursie jak ryba w wodzie. Albo jak słodki kotek w internecie. :D
Nasi nauczyciele pokażą Ci jak stworzyć strategię marketingową i nadzorować jej realizację. Dowiesz się jak zaplanować i zoptymalizować kampanię na Facebooku, Instagramie czy TikToku. Nauczysz się rozpoznawać potrzeby klientów i opracowywać w ich oparciu harmonogramy z contentem. Pokażemy Ci jak wygląda specyfika pracy z agencjami marketingowymi. Dowiesz się także jak prawidłowo nadzorować przebieg kampanii płatnych, tak aby nie przepalić budżetu. Działania organiczne, budowanie społeczności, moderacja, kampanie płatne – po ukończonym kursie staniesz się ekspertem/ekspertką w tym zakresie!
Po ukończonym kursie Social Media Managera będziesz mógł/mogła z pełną odpowiedzialnością nazywać się Social Media Ninja! O specjalistę z tak solidną bazą wiedzy będą bić się wszelkie agencje kreatywne, agencje digitalowe, influencerskie czy PR-owe. Pracę znajdziesz też w firmach praktycznie każdej branży, o ile funkcjonuje tam dział marketingu. A może rozpoczniesz błyskotliwą karierę jako influencer? Każdy przecież od czegoś zaczynał! Z odpowiednią wiedzą o tym, jak funkcjonują social media, będzie Ci łatwiej rozwinąć swój profil!
Na kursie w Żaku wprowadzimy Cię w temat wykorzystywania nowoczesnych narzędzi sztucznej inteligencji, które zmieniają sposób pracy z grafiką, wideo i dźwiękiem. Uczestnicy poznają praktyczne metody wykorzystania AI do tworzenia i edytowania treści wizualnych oraz dźwiękowych. Kadra trenerska omówi również wyzwania i możliwości związane z wdrażaniem tych technologii w codziennej pracy.
Podczas nauki kursanci zapoznają się z narzędziami takimi jak Midjourney, DALL-E 3, Stable Diffusion, a także technikami inpaintingu i outpaintingu. Nauczą się, jak poprawiać jakość obrazów, generować i edytować wideo z pomocą AI oraz tworzyć własne awatary. Dodatkowo, moduł obejmuje zagadnienia dotyczące tworzenia muzyki, automatycznego generowania napisów, korekcji obrazu i dźwięku, a także przekształcania głosu w tekst.
Poza ćwiczeniami praktycznymi, na tym kursie poznasz kwestie prawne i bezpieczeństwa danych. Zwieńczeniem modułu jest sesja pytań i odpowiedzi, dająca uczestnikom możliwość wymiany doświadczeń.
Po ukończeniu kursu Social Media Manager będziesz znać:
Zasady działania social mediów
Zasady działania Facebook Ads i Facebook Organic
Zasady działania TikTok Ads i Instagram Ads
Po ukończeniu kursu Social Media Manager będziesz potrafić:
Stosować zasady personal brandingu w osiąganiu celów biznesowych w SM
Stosować zasady content marketingu i copywritingu w SM
Budować wizerunek marki
Stosować zasady storytellingu
Moderować kanały SM i obsługiwać klienta
Tworzyć badania i analizy marketingowe
pełnoletność
Na kurs możesz zapisać się online lub stacjonarnie. Wejdź na stronę https://zak.edu.pl/zapisz-sie-online lub odwiedź nasz sekretariat. Pełną listę sekretariatów znajdziesz na: https://zak.edu.pl/kontakt