Pracownik administracyjno-biurowy

Kompendium wiedzy dla osób chcących pracować w biurze

Cena:

949 zł

Liczba godzin:

120 godzin

Tryb nauczania:

Online

i Masz pytania? Kliknij przycisk i umów się na spotkanie z doradcą, który udzieli ci szczegółowych informacji na temat nauki w Żaku.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak zarządzać codzienną pracą w biurze, a ponadto poznać tajniki pisania urzędowych dokumentów oraz nauczyć się metod pracy z klientami, to nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Zostań mistrzem biurowych korytarzy i zdobądź niezbędną wiedzę na naszym kursie. Jako asystent biura/sekretarz lub po prostu asystent administracyjno-biurowy będziesz się zajmować przede wszystkim organizacją pracy. Tak aby wszystkie czynności niezbędne dla funkcjonowania firmy mogły się toczyć bez przeszkód. 

Kurs dla przyszłych pracowników biurowych

Komu przyda się wiedza przekazana w trakcie kursu?  Przede wszystkim osobom zainteresowanym podjęciem pracy w biurach i sekretariatach. To także zestaw dobrych praktyk, który pomoże osobom na co dzień zajmującym się pracą biurową polepszyć swoją efektywność. Działaj sprawniej, szybciej – lepiej!

Ucz się w żaku szybko i wygodnie

Czego się nauczysz na kursie dla pracowników administracyjno-biurowych?

Przede wszystkim poznasz zasady poprawnej organizacji pracy biurowej i techniczną stronę wyposażenia Twojego miejsca pracy. Dowiesz się jak prawidłowo prowadzić dokumentację biurową, tak aby zawsze bez problemu znaleźć to czego szukasz. Nauczysz się także redagowania pism i kontroli nad przepływem informacji w biurze. Dowiesz się jak ważna jest komunikacja zarówno w przypadku obsługi klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego. W trakcie kursu poznasz także sposoby organizacji czasu pracy, tak aby wykorzystywać go jak najefektywniej. Wyposażymy Cię także w wiedzę na temat elementów prawa pracy oraz prawa administracyjnego. Dowiesz się również jak dbać o bezpieczeństwo i higienę pracy w biurze.

Przykładowy program nauczania

 •  Organizacja pracy biurowej


•  Techniczne wyposażenie miejsca pracy


•  Prowadzenie dokumentacji biurowej


•  Redagowanie pism


•  Przepływ informacji w biurze


•  Komunikacja jako warunek skutecznego działania


•  Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego

•  Organizacja czasu pracy


•  Bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze


•  Elementy prawa administracyjnego


•  Elementy prawa pracy

Wszystkiego nauczysz się na naszej platformie e-learningowej: www.platforma.zak.edu.pl

Wymagania do zapisu:

 - pełnoletność,

 - komputer ze stabilnym łączem internetowym,

 - przeglądarka internetowa,

 - mikrofon/słuchawki.

 Cenę kursu automatycznie dzielimy na 2 raty.

Dowiedz się więcej

V

Szczegółowe informacje

V