Specjalista ds. e-marketingu

Cena:

949 zł

Liczba godzin:

60 godzin

Tryb nauczania:

Online

i Masz pytania? Kliknij przycisk i umów się na spotkanie z doradcą, który udzieli ci szczegółowych informacji na temat nauki w Żaku.

Jeżeli chcesz zrobić pierwszy krok w stronę pracy w dziale marketingu to właśnie znalazłeś kurs dla siebie. Na naszym szkoleniu wprowadzimy Cię w tematy, którymi na co dzień musi się zajmować specjalista ds. e-marketingu. Dzięki kompleksowemu kursowi z marketingu internetowego poznasz sposoby prowadzenia działań promocyjnych w Internecie: zarówno dla marek, konkretnych produktów, czy też usług. Na szkoleniu trenerzy kompleksowo omówią panujące trendy, przydatne narzędzia oraz kanały dotarcia do obiorców, tak abyś po naszym kursie był w stanie samodzielnie planować, realizować oraz weryfikować efekty prowadzonych działań marketingowych w sieci. Kurs dla specjalistów ds. e-marketingu to skoncentrowana dawka wiedzy, która pozwoli Ci rozkręcić karierę w marketingu. Lub zagospodarować ten kawałek biznesu w Twojej firmie.

Kurs z marketingu internetowego – dla kogo?

Nasze szkolenie to szansa na rozwój dla osób, które planują podjąć pracę w działach marketingu lub reklamy w firmach i instytucjach lub prowadzą własną działalność i pragną zdobyć konkretną wiedze na temat promowania produktów/usług.

Czego się nauczysz na szkoleniu z e-marketingu?

Szkolenie dla specjalistów ds. e-marketingu obfituje w solidną dawkę branżowej wiedzy. Nasi trenerzy opowiedzą m.in. o filarach silnej marki i brandingu. Dowiesz się jak spojrzeć na firmę z perspektywy klienta, a także jak w praktyce wykorzystać najświeższe trendy w marketingu internetowym. Dowiesz się czym jest remarketing, e-mail marketing oraz nauczysz się skutecznego wykorzystywania narzędzi w pracy marketingowca. Nauczysz się także jak prawidłowo zaplanować strategię aktywności online oraz kampanię reklamową.

W marketingu internetowym kluczową rolę odgrywa analiza danych. Dlatego też poznasz podstawowe parametry pozwalające na mierzenie skuteczności działań w e-marketingu. Dodatkowo nasi trenerzy opowiedzą o narzędziach Google i potencjale Facebooka i Instagrama. Dowiesz się jak tworzyć, monitorować i optymalizować treści do social mediów, a także jakie kanały dotarcia oferuje internet.

Ucz się w Żaku szybko i wygodnie

Co da Ci kurs online w Żaku?

Efekty kształcenia:

  • poznasz najlepsze praktyki w zgodne z obowiązującymi trendami rynkowymi;

  • dowiesz się na czym polega skuteczny e-marketing z uwzględnieniem specyfiki Twojej branży;

  • zapoznasz się z potencjalnym zakresem obowiązków i dowiesz się kim jest specjalista ds. e-marketingu i jaka jest jego rola w każdym biznesie;

  • łatwiej znajdziesz odpowiedź, dlaczego klienci dotychczas u mnie nie kupowali?;

  • poukładanie marketingowych trybików, które muszą ze sobą zgranie współistnieć, aby strategia marketingowa była spójna i skuteczna.

Program nauczania:

  • Filar silnej marki - branding


  • Diagnoza marki - marka z punktu widzenia klienta


  • Strategia aktywności online


  • Emocje w e-marketingu


  • Trendy marketingowe, których nie można przegapić;

  • potencjał Facebooka i Instagrama


  • Narzędzia skutecznego marketera


  • Planowanie kampanii reklamowej


  • Badanie ilościowe i jakościowe


  • Podstawowe parametry skuteczności działań w e-marketingu


  • Remarketing


  • Monitoring i optymalizacja działań w social media


  • Google i jego narzędzia


  • Kanały dotarcia do klienta przez internet


  • E-mail marketing

Wszystkiego nauczysz się na naszej platformie e-learningowej: www.platforma.zak.edu.pl

Wymagania do zapisu:

  • pełnoletność,

  • komputer ze stabilnym łączem internetowym,

  • przeglądarka internetowa,

  • mikrofon/słuchawki.

Cenę kursu automatycznie dzielimy na 2 raty.

Dowiedz się więcej

V

Szczegółowe informacje

V